lunes, 26 de mayo de 2008

Razones por las que aborrezco a Irene


.



1. (Y principal motivo) Porque vienen en el PS en lugar de The Radio Dept.

2. Porque su canción "Back To Back" se acerca peligrosamente al plagio de "With or without you" de los cansinos U2.

3. Porque integran en sus letras las típicas frasecillas en otros idiomas que suelen sonar muy repelentes.

4. Porque la voz del cantante es un calco a David Gedge (de Cinerama) pero en peor. Mucho peor.

5. Porque toda la canción "Last Forever" me recuerda a Ronan Keating en "When You Said Nothing At All",
que es una de las peores y más sonadas canciones del mainstream cutre.

6. Porque la portada de su disco parece de postín y no engancha con su estilo musical. Y porque como formación me recuerdan a Belle & Sebastian en versión mediocre.

7. Porque hay grupos suecos mucho más buenos en Labrador (si de eso se trata la cosa): Pelle Carlberg, Acid House Kings, Sambassadeur, Aerospace, Club 8, etc.





Y aún así, supongo que iré a verlos. Ni que sea para tirar piedras.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Jejejeje, que gran aquest post!!!!

Els vaig anar a veure no fa gaire a La2. Em van decepcionar una mica, m'esperava bastant més. M'ha agradat llegir els teus arguments per avorrir-los. Reconec que cançons com "By your side" em van enganxar molt, però també t'he de dir que no han aportat res de nou en el meu imaginari musical.

Era un moment en què escoltava força a altres suecs com Jens Lekman (el vaig veure l'any passat al Faraday), i com tu dius, tenen aquest rotllo optimista Belle and Sebastian que m'agradava.

A més, tinc una amiga que es diu Irene i em va fer gràcia ensenyar-li un grup amb el seu nom. Es veu que és el nom de la mare del cantant! L'any que ve marxo per aquells móns a estudiar mig any (a Roskilde, Dinamarca) tinc ganes d'enganxar-me a grups danesos! jeje

No aniré a veure'ls de nou, he d'estudiar mooooolt. Però m'estic plantejant molt seriosament l'opció d'anar al FIB.

Fins la propera postejada!!

Anónimo dijo...

A nosotros también nos hubiera gustado compartir escenario y disfrutar del concierto de Radio Dept, que son unos de nuestros grupos favoritos y referencia.

saludos
nachoapril