sábado, 26 de julio de 2008

Satellites over you



Vale, hemos estado desaparecidos (y más que lo estaremos, al menos hasta septiembre). Nos hemos olvidado de las crónicas del Primavera Sound, del Sónar y del FIB (lo sentimos, imperio Sinnamon, no dejamos huella en el Summercase), pero no de los de aquí -y de siempre. Love Of Lesbian ofrecieron ayer un concierto en formato acústico (y gratuito) en Isladencanta, en motivo de su décimo aniversario.

De entre todas las canciones que sonaron, cabe destacar la magnífica "Música de ascensores", "La Niña Imantada", "Los Colores De Una Sombra", (con final apoteósico), "Me llaman Octubre" (habitual, como "Un día en el Parque", de los acústicos de la banda) y las dos guindas del pastel, para los nostálgicos: "Satellites", de su disco "Ungravity" y "Lucha de gigantes", cuya original firma Nacha Pop.

En el evento también participaron otros grupos y djs de renombre ofrecieron sus sesiones. Aquí dejamos una muestra de todo ello.



Que lo disfruten.




Love Of Lesbian - Satellites
Menudo temazo



Love Of Lesbian - La Niña Imantada






Love of Lesbian - Lucha De Gigantes


7 comentarios:

Sònia dijo...

vale, per enèsima vegada jo hi era..vaig fer tard i vaig estar tot el concert a la pujadeta (just davant d´en santi) Havia quedat amb la lyona per comprar-li unes cosetes i vaig estar donant voltes per allà, jo portava una samarreta de la niña imantada de les de la lyona, segur que la vas veure...i just després del concert em vaig trobar un amic del qual em volia acomiadar, per tant vaig estar voltant per alla una bona estona abans de marxar...felicitats pels teus 21, reina...algun dia ens reconeixerem por ahi...novament genial lucha de gigantes...

que sepas que vaig a almeria a veure a börk...XD

Sònia dijo...

björk, tu m´entens...

Misss Musique dijo...

Espero que abans de marxar a Berlín i aquests llocs raros, m'enviis alguna cosa eh!

Anónimo dijo...

gràcies hermosa dama¡¡


muaaaacksssss


santi

Andrea Valverde dijo...

que maja es satellites tot i que en anglès m'agrada més la de macba girl
:)

Sònia dijo...

El meu somni humit és pujar a un escenari a cantar Life in cinemascope amb Sir Santi Balmes.

Qualsevol dia d´aquests en un dels nostres concerts ens podriem trobar no-accidentalment.

Vaja, que estaria genial posar-te veu!!!

Sé que tú els vas veure al FIB però obviously ja m´he comprat l´entrada per a Sigur Rós. Si en el concert del Summercase 2006 vaig sortir amb la tapa d´una de les bateries, aquesta vegada només ho puc millorar portant-me l´arc del cello-guitarra de Jonsi ;)

Anónimo dijo...

Ets la que va gravar tot el concert a un metre del grup? Bàsicament perquè hi havia un noi alt just davant nostre i de tant en tant mirava el bolo entre les webcams i la teva pantalla (sí, minuscula, però el tio era molt alt)

100% amb l'Andreä, Macba girl és gran!!!